bajkowy-koszmar | e-blogi.pl
Blog bajkowy-koszmar
02 2013-10-01

Pomieszanie z poplataniem.


Mialam pisac tutaj czesciej tylko, ze jakos nie wyszlo. Teraz mam chwilke wiec postanowilam zabrac sie do napisania wszystkiego co nie daje mi spokoju. Tylko od czego zaczac? Moze zaczne od przyjazni na ktorej sie zawiodlam.


Z Nia znam sie juz pare ladnych lat. Myslalam, ze znam Ja bardzo dobrze. Traktowalam Ja jak siostre i ufalam bezgranicznie. Mowilam Jej o wszystkim, nie wiem czy Ona mnie tez ale wtedy myslalam, ze tak. Zawsze przy mnie byla i w sumie zawsze moglam na Nia liczyc tylko nie zauwazalam, ze z drugiej strony Ona jest zupelnie inna. Przez bardzo dlugi czas oklamywala mnie i starala sie ze wszystkich sil, zeby sklocic mnie z moim chlopakiem. No i udalo jej sie. On mnie zostawil i jest teraz z Nia. Przez pol roku zdradzal mnie z Nia. A Ona przez pol roku wmawiala mi, ze go nienawidzi.
Dlaczego jej tak slepo wierzylam? 
Ona nie zdaje sobie sprawy z tego, ze ja juz o wszystkim wiem. Nie ma pojecia, ze najchetniej bym Ja rozszarpala. Musze niestety poczekac jeszcze troche zanim Jej wszystko wygarne... Jak narazie musze usmiechac sie do niej kazdego dnia i udawac, ze jest dobrze.. Ale przyjdzie czas kiedy sobie z nia porozmawiam...




xxx 




01 2013-09-22

Koniec. 


Bo kazdy koniec jest poczatkiem czegos nowego. Tak przynajmniej powinno byc. U mnie to koniec zwiazku i koniec przyjazni, a poczatek czegos niezwyklego co w sumie dostarcza mi mnostwo problemow.


Postanowilam tutaj pisac po to by latwiej bylo mi podejmowac decyzje i po to bym mogla sie "wygadac".
Jesli ktos bedzie chcial czytac i w komentarzach zostawiac swoje uwagi na temat moich przemyslen to bedzie mi ogromnie milo ;)






xx


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]